Lång dag!

Känns som klockan är mitt i natten. Mega trött men väldigt effektivt jobbande idag. Började dagen med inventering på hansa ju, sen hjälpte jag mitt kära kicks med jul leveransen. Det var som värsta träningspasset! Men bara så ni vet det så kommer det komma jääääätte mycket fint ut i butikerna snart. Doftkartonger och sminkkartonger mm. Missa inte! :) Skumt nog så tycker jag det bästa med julen är att jobba! Bara för att det kommer så himla fina grejer. Och att man har häcken full! :) Är alltså inget big fan av julen då va som de flesta vet... :P

Nu ikväll blir det wii just dance 2 med Emelie & Emma kanske Pearlie med. Har fortfarande inte hunnit inviga det men ikväll så ska jag! Hur trött jag än är! Och hur mätt jag än är, för just nu håller jag på att hamna i matkoma!

Tempo Tempo.. jag måste lära mig varva ner! Vem ska hjälpa mig med det? :) Det vet jag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0