Båt why?

I morse tänkte jag att det var en pefekt morgon att ta tag i sitt liv. Eftersom jag har lovat mig själv att i denna veckan ska jag ta tag i mina jobb alt utbildningar på riktigt. Så jag loggade in mig på min viking line sida för att se om det dykt upp något skoj. Ja men tjena!, hade fått ett meddelande där i slutet av december om att dom hade läst min ansökan och fattat intresse. Samt att dom ville bjuda in mig på ett informationsmöte på cinderella i Stockholm. Good one Ellen... Du missade två bra tillfälle att göra två flugor i en smäll! Nytta med Nöje som dom säger... ;)

Nästa tillfälle blir det fan långa bollar i Stockholm! Är inte sen!


Nu ska jag ut och power walka! För "jag kommer bli smal!".... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0