Märkligt!

I förra veckan vägde jag mig & då bestämde jag mig för att sluta äta bröd, pasta, potatis, ris, mjöl. 
Ätit mkt ägg, kyckling, sallad, avokado, keso, nötter senaste dagarna istället. Och jag vågade väga mig i morse igen och det var visst redan - 2 kg! :D inte fel de ju! 
Så nu är jag nere på 70 igen! aldrig förr har jag vägt ÖVER 70. Haha! Känns helt overkligt! Men nu ska ja ner till mina 65 igen. Bara fortsätta med rätt mat så kommer jag snabbt dit! Plus att jag har motivationen tillbaka för gymmet igen! :D yessss! KBK! Kör bara kör! 

Nu e de dax å piffa sig inför lite jobb. 11:50-20:15. Lika bäst, ändå inget vettigt som händer denna vecka. Längtar tills helgen! Vi ska ut å kriga! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0