Det är mkt nu!

Har ju börjat gå till Wagner kiropraktor i västra hamnen.. Första ggn jag var där hade jag haft så ont i huvudet i 4 dagar.. Plus ont mellan skuldror och nacke.. Mkt av smärtan hade jag haft så länge att jag var van vid den.. Och det var inte så konstigt sa han.. Översta kotan var helt låst, förmodligen pga en skada sen jag var barn.. Minns dock inget... Man kanske ändå blev tappad haha! :P plus sjukt spänd nacke å axlar.. nu har jag varit där 3 ggr och har 2 ggr kvar.. Känns redan mkt bättre! Mkt mjukare. Imponerande! Har ju varit inne på om man skulle bli kiropraktor.. Kunde man ju "knäcka extra" hemma.. Haaaha.. Torr jag vet! :D 

Annars då.. Jag å Mia läser ju matte b nu & det går väl sådär! Har inte varit så duktig på att öppna boken! Men i morgon ska vi sitta tsm hela dan med det.. Måste ju klara provet! Nu ska jag sova, viktig dag i morgon! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0