FEST! FEST! FEST!

Mycket utgång nu förtiden! Härligt!
Igår blev det Jägers... Tur det finns snälla kvinnor! Jag fick gå in på mitt egna legg, trots att man egentligen ska va tvungen till att ha fyllt 19 för att komma in, men snart är man det också, 7 januari ju!
 Var ändå nykter igår, kan ni tänka er? men ändå var det jag som tappa mina nycklar på något sätt haha, men man fick ju tillbaka dom idag igen.. De kallar jag FLYYYYYT :)
Hur som helst så hade jag iaf kul, hoppas ni andra också hade det. :)
Fast lite jobbigt att det var såå jävla mycket folk!
Fick träffa den där speciella också! Förstår inte vad det är som gör mig så fast...
Så fruktansvärt fin e han bara! mmh!<3

I morgon är det bartime, PÅ RIKTIGT! Då hittar ni mig, Lina och Jessiboo in Malmoe!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0