Malmö!

Ja detta var nog den sjukaste kvällen ever. Vi skulle till etage, och av någon anledning gick jag ut ur kön, tror jag skulle svara i telefon eller ringa.. =/ Sen fick man ju inte ställa sig där igen. Gud vilka underbara vakter. Som tur var fick jag hälsa på Freddy medan dom andra var inne och shaka. Men de sluta ju inte så bra de heller... haha! Slellen springer ut i Malmö kl halv 5 på morgonen och börja leta efter stationen. Som tur var träffa jag 2 små små små killar, vad kan dom vatt, 12 eller 13 bast.. Iaf dom följde mig till stationen.
Vilken syn, slellen med 2 små killar kutar genom Malmö. HÄRLIGT! haha!
Aja, när vi väl kom hem jag, lina och Jboo, så var jag och Jboo sjukt jävla hungriga, jag skulle kunna döda för att få en räk baguett.
Hur som helst så decka vi jäääävligt skönt här hemma!
Får fixa in fotona här sen också!
Min cider slår priset :) Inget jag skojar om.. hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0