Björket!

Heeeeey i´m in the band! would it be so hard for you to understand... lalalaa.. Himla skoj igår faktiskt! Hela helgen har varit såå mega skoj, med Linie och Stinie! Allt från hångel till att rita snoppar på övergångs ställe gubben har vi varit med om.. Hoppas fan att du känner dig fete dissad av mig! Det är nog nått fel på mig, jag älskar att dissa killar :S Aja, men detta fallet fick skylla sig själv! ;)
Men till saken, Björket var faktiskt bättre än vad jag trodde.. Så skönt att festa bland massa folk man inte känner.. Och sen va ju jag, lina, stina, sanne och emma lätt de hetaste på placet.. ;D Det enda negativa som hände igår var att en ful jävla brud trampa på min fot, MED KLACKAR!!!! Aoootch! blåmärke nu! :@

yougi med flingor



Kommentarer
STINHAA

Hahaha.. jag hade me sköjs på björka.. trodde jag ledde.. men angelica bara hittar på massa regler hela tiden. lalala

2006-09-25 @ 19:30:03
Stinhaa

jag skrev fel.. björket.. hejdå

2006-09-25 @ 19:30:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0