Helgen :)

I fredes blev de film med Lina och Stina, fan att jag somnade sen för stina och jag skulle på fest och de hade nog varit lite humor där! haha!  Men nu har vi bestämt oss för att inte vara trötta människor längre!
Åååh vad roligt jag hade igår, fast ändå inte.. Eller jo! De va de fan visst det! Var på björka loge, Han e såå fin tycker jag! hih!
Kvällens händelse måste göras om! :)
Åååh nu är det en låt på TV´n som får mig att tänka på min kära kusin! forever and ever, you stay in my heart! And I will love yoooou.. Fan vad vi sjöng den ofta för sjukt längesen! Måste ringa henne nu en dag!
Nu stormtrivs jag på praktiken..Fick maaaassa parfymprover av Marie! Sjukt schysst! & jag måste verkligen fixa ett jobb så jag kan köpa alla mina favoriter

Escadan är den absoluta favoriten just nu!

Nä nu ska jag lägga mig i sängen och drömma vidare!
See ya in LA! Asså jag blir KÄR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0