Updatering av allt!

Nu har praktiken kommit igång ordentligt.. Kul...Men dom får en att känna sig fett underlägsen.. mindre kul.. men ja. Annars funkar det bra!
Skolan känns kul.. Har nog aldrig haft så kul i skolan som jag har med Emelie min älskade lök kompis! Vi har hittat lammkötten ;) Och Vi är nog mega jobbiga, men de skiter vi i , så länge we enjoy the time så kan allt annat kvitta! Och nu hoppas jag bara på att vårt projektarbete går igenom, för fy fan va kul de kommer bli så fall!
Helgerna, hmm.. sjukt sköna.. jag har blivit så jävla lat så jag orkar aldrig göra något ansträngande..Längtar bara efter att åka här ifrån och hitta min love för den finns ej här omkring, alla har typ vatt med alla och det är inget för mig... USCH! Nä tänk sen efter studenten nån gång! Då hittar ni mig i L.A  ;)

Emelie och Jag! 
Emelie och jag i vår nerd skola!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0