Gollarnas Dag!

Dagen började himla bra när jag kom in till Malmö. Fick syn på en riktig heting på kryckor! haha! + en vakt på mobilia! Kan ni tänka er? Två flugor i en smäll. Och kräsna jag lixom! Nä de kan inte stämma! =D

Sen gick det bara utför. . .

Asså why? Satt på bussen i Malmö och givetvis kom det folk med värsta scout packningen på ryggen och skulle tränga in sig på den minsta möjliga platsen på hela bussen. Sjukt drygt när man råkar va mitt i den smeten och får ca 3 ton över sig! Dom gjorde mig iaf på dåligt humör! Inte nog med de så satt där två tjejer i exakt lika dana kläder och keps! lagom coolt ; ) hah! Och givetvis när jag kom till Hörby och skulle cykla hem så passerade jag alla 3 gollar i denna by. Han som cyklar runt och tror han pratar i telefon och kör moppe, Frugans beundrare som alltid vill bjuda henne på kaffe åh sova! Konstig tjock gubbe! haha! och gollen med ankröv+ciggen! Yihaa! Kan ni nu gissa vem dom 3 gollarna är? ; ) haha!

Silket disshumör jag varit på denna dag alltså. . HAH! Men nu är det över iaf : )
Ha en nice dag! : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0