Hola!

Världens tröttaste människa är jag idag! Höll nästan på att somna när jag körde hem från Kickset! Tur jag prata med miss pegg på vägen hem (yoyo) = ) La la la! I morgon ska jag åka in till Skolan och ta mig en titt! Verkar vara riktigt bra.. känns som de lutar åt Make up institute!

I morgon börjar helgen! : ) kommer bli lyckad känns de som! Inte som förra haha! Inte för den va så mkt att klaga på men jag måste ha blivit nitad... ; )

P.s Stina och Lina! Vi måste ha en kvinno kväll snarast!
Ha de niceligt!



Kommentarer
Stiiina

Jo, som fan vi ska ha en slidkväll! Sjääälvfallet! Tur jag blev orolig för dig imorse att du va på rosengård.. Har hört dom skjuter där:S

2007-09-04 @ 11:22:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0