Bästa lördag!

Efter många om och men kom jag iväg till Lina (brun). Firade henne lite för hon har ju fyllt år! Hade väldans trevligt! Precis innan jag oh annica skulle dra vidare till jäggan hände något som kommer leda till att någon fucker inte kommer få de lätt. Jävla as bokstavligt talat! Men men, när vi väl kom fram stack jag och min rockar vän in och jaa, , ,  rockade! Jag hade faktiskt kul i början, tills jag blev lite rastlös.

Gårdagens NÄST bästa, de bästa är en hemlis! :-)

Alex, Emelie och jag står och fjantar oss vid busskuren vid jägers efter de stängt. Några konstiga killar stannar och säger nått så lustigt som: Ni vet väl att bussen inte går på några timmar?!

Hm nej, tänkte inte på de.. Och nånstanns blev vi malmöbor..

Jag tog ett steg fel och de hamna på alex fot, samtidigt som hon gör nånting så tillslut låg vi där på marken på varandra! haha!

Grabbarna bara: hmm, asså ni kan inte komma från Malmö, Ni är så jävla fulla så ni måste komma från HÖRBY!

HA HA HA! Vad menar dom ?!

En annan höjdare,
Kille: Häng med in grabbar, jag bjuder!
Pade: Neeej, jag ska spela bangolf i natt så måste tänka på vikten!!!

HA HA HA, och framför mig ser jag helan och halvan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0