Bibel uppdatering!

Nu är äntligen jul och all skit förbi! Fast denna julen har ändå varit riktigt bra...massa krök! Vet inte hur jag ska orka med nyår och min 20 års dag! :-/ Får nog dra de senaste dagarna kortfattat.
23/12. Släkt träff + Krök offside Hörby. Jag hade kul. Fast fick ju dra hem lite tidigare och natta Pade och Båliz för de va så fullt så dom kom inte in. ;-)
24/12. sov näst in till hela dan. Var hemma hos fajjan en sväng hämta julklapp. Kvällen blev de lite krök + Wii.
25/12. Jägers. Jag var där men inte där :-/ Precis som många andra... haha! Men förfestandet var trevligt. Fick äntligen träffa min Lök oxå! Tack crille för förfest :-)

Denna fredagskväll har varit nice oxå! Tillbringa den med Alex, Mia, Lampan och Cornelia! Long time no seen!

Nä, nu ska jag sova, work im om jag vågar :-S

Om ni någon gång inte kan sova så har jag ett sjukt bra tips... Sätt igång filmen "pledge this"  Perfekt sömn-medel har jag upptäckt :-) Tro nu för allt i världen inte att jag betalat för att äga den, På Kicks får man mkt! :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0