Galen värld ändå

Konstiga saker händer varje dag nu känns det som. Varför? haha! Fortfarande är jag lite små rädd för att vistas ute på jägersro och saken blir inte bättre av att En av vakterna kom in idag och sa till mig, Du ellen, nu har jag sett din MUFF!  Jasså ?! sa jag och flabba. De blev helt fel. Han mena ju så klart min rattmuff! haha! :-P Nä nu ska jag va allvarlig. När man minst anar så händer de nått sjukt man aldrig kunnat tänka sig om den dagen. Varje dag dyker det upp något som förvånar en, ibland något väldigt litet, och ibland något väldigt stort. Men bästa sättet att förvåna mig är när någon riktigt riktigt riktigt speciell person bara dyker upp framför ögonen på mig och säger hej med ett stort smile och ger mig en bamsekram! DÅ blir iaf jag äckligt glad. DÅ kan jag gå och le en hel dag!Men sen gäller de att kunna halka in på den där Speciell fronten oxå. Inte många som lyckats med de inte. Och ni som har lyckats någon gång har nog inte gjort något speciellt tror jag.

Men om främlingen som var inne och köpte presentkort med sin mor skulle råka snubbla på min blogg så tackar jag så mkt för blommorna, men riktigt så fungerar inte jag, Men ja, tack iaf!

Sleep time!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0