MITT BRÖLLOP!

Godkväll gott folk! Idag har jag då planerat mitt bröllop. Och jag kom fram till att de ska inte vara ett vanligt bröllop, utan alla måste va nakna, till och med prällen och han som lirar orgeln. Och jag ska inte ha den vanliga tråkiga låten, utan jag ska ha "Do you wanna fuck", inte för att den är så bra men men. Och inget jävla tager du bla bla och sånt skit, utan de ska va rakt på sak, vill du knulla "namn" i nöd och lust. JA! Svarar man då. Då har man lovat att finnas där resten av livet. Så det är ju bra! Sen har jag bara en önskan när jag dör oxå.. kan lika bra dra de här med.. Då vill jag ha den låten i supermario när han dör. Jaha, de va allt för ikväll. Men ni är iaf välkomna till mitt nakna bröllop kära vänner, jag kommer med mer info när det närmar sig. Tack & hej!

Okey då, lite allvar nu oxå.. Varit på Nova & media saken idag med mamma. Köpt en till kontroll till wii & 2 spel, Supermario Party & zelda. Blev inte mkt i klädesväg, men lite! :-)

Håller jag på att bli mer nerd än vad jag redan är? Vill bara spela hela tiden! Fast de e inte som när jag gick i skolan och var tvungen att stanna hemma för att spela sims! Inte än så länge iaf.. :-S

Im får jag träffa Stina, Lina & Emelie :-) Ska bli roligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0