TänkarSlellen!

Varför ska jag alltid lyckas börja tänka på natten så de blir omöjligt att sova? Antar att jag inte är ensam om detta hemska fenomen. Men visst är det sjukt drygt?! Idag när jag vaknade tog jag på mig mitt NÖRD TÖNT & PUCKO halsband, MINNEN! :-) I rätta ordningen så är det Joanna, Slelin & jag. Senare körde jag till Malmö & träffade Simone! Efter de, vidare till Frugan min i Eslöv. Förlåt alla för att vi är omogna! ;-) Men ni anar inte hur mkt vi har skrattat! Nu va man här igen i sin blogg som inte är ett dugg intressant men ändå läser du den, vilket jag inte kan förstå! :-P

Nu ska jag skvallra lite! :-) Jessiboo har köpt en liten söt Polo, som är rosa. Och Stina hon har blivit Malmöbo och köpt en alldeles egen blomster affär! Jag känner mig helt stolt över Stina, fast än jag inte hjälpt till ett dugg! Men nu kan jag inte skylla på att jag hade blivit lite lonely om jag flytta till Malmö! Bud på att göra de! :-)

Fast sen kommer man till de andra planerna, då det inte är så lönt att ha en lägenhet att betala för. Jag ska fly landet helt enkelt :-) men när, det är en annan historia. Antagligen Mars 08 efter Make up artist utbildningen!

I natt drömde jag ändå att jag var gravid, det var läskigt! Haha!
Hur fan gick de till? jag som inte ens håller på med sånt ?! Så idag har jag gått och tänkt: Shiet, en dag ska jag bli mamma. Undra vem som blir pappan till bebisarna. Och ännu värre, tänk att bara för lite kul så kan de bli en mini slellen.. Men huuur? :-S Nej jag blir knäpp. Fattar inte hur det kan bildas. Och en dag ska jag se alla mina vänner va på smällen! Jag tror fortfarande att Mimmi blir först! :-)

Till något helt annat, Tänk ändå att man kan få träningsvärk av Wii , Är man otränad då eller? :-S Tror nog de ha ha! Jag säger bara, JULEN ÄR RÄDDAD!

Fan vad jag svamlar känner jag, men jag tänker helt för mkt, nästan lite jobbigt.
image148
Nörd, tönt & pucko 2005

P.s Ska jag berätta en hemlis? Det finns en sötsak, och det är inte nån fi**-gnu kära vänner! Glada nu? :-)


Kommentarer
Stina

Aaah ! Vem who va?! Ses imorgon.. jag längtar sjukt mkt =)

2007-12-06 @ 11:06:01
URL: http://stajners.blogg.se
Alex

Haha va! jag drömde att jag hade fått en unge å att mina bröst va lide stora för all mjölk hur sjukt är inte de: HAHA

2007-12-06 @ 16:21:59
slelin

Hahahaha minnen

2007-12-09 @ 20:04:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0