Vad kan man göra. . .

. . .en lördags kväll när alla andra är ute och festar och man själv sitter och gråter på ett öga. haha! Sjukt sugen på godis är jag, men borde inte. Man kan ju alltid städa sin garderob vilket hade behövts. Men pallar man de.. :-/ Se film kanske, har jag redan gjort men jag somnade... En djävulsk romans faktiskt, den är sjukt bra! :-) Men är rätt trött på alla filmer jag har, och har sett hela min sex and the city box. Nu är de inte kul längre. Får bli lite Wii ist.. Jobb i morgon, kommer skrämma kunderna med mitt fina öga ;-) Aja får hoppas de lägger sig ännu mer tills im.

Jag tängker på dig verckligen! ha ha ha kommer du ihåg det Stina???



Kommentarer
Ania

Knappt jag heller!!! Fruktsnsvärt!! :S

2007-12-16 @ 13:23:50
URL: http://anias.blogg.se
Stina

Hahaha.. Jag tängcker på dig värckligen.! vad e de me killen:P hahaha.. Hade helt glömt att ni va lite så puttinuttiga.. hahahahahah! Minns bara vårt extremt mogna skämt om att jag bröt armen nere i karnas backe för de kom en nacken man springande:S Ajja, åååh då bodde jag på kungsgatan jag gilla kungsgatan.. kungsgatan bra!

2007-12-16 @ 14:05:29
URL: http://stajners.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0