Kära vänner! :)

Röven spänner! haha! Nä nu ska jag sluta flippa!


Lina min kära barfis, Dig har jag sjukt jävla kul med! Tur vi ska överdriva alltid! Men varför ska man inte de, det är ju så jävla kul! ;) Pratar om allt, säger vad vi tycker utan att bli sura! Finns för varandra all the time! Ja jag älskar verkligen barfisar!!!!!<3

Stina min horkollega, du är inte lite störd utan du är störd rakt igenom! Det är det jag gillar mest! För de e så jävla skönt! Har så jävla kul med dig, vi skämtar om de mesta, skrattar åt de mesta. USA kan inte bli bättre än med dig!<3

Emelie min älskade lök, fan vad jag har roligt med dig! Du & jag vi funkar så jävla bra tsm fast än vi är helt störda båda två så vi borde egentligen inte palla med varandra ;) De jag gillar mest med vårt friendship e att vi kan säga till varandra precis vad vi tycker & tänker utan att den andra blir sur! <3

Bjulan, du ska inte vara ledsen för du är faktiskt inget äckligt mansfolk! ;) & du ska inte ta åt dig när jag & Emelie skämtar med dig, vi tycker om dig ändå! A lot<3

Fredrik/Ivan, ni får vara lite egna här. Ni är ju som ni är ;) Men kul har man jävlar i de i ert sällskap!<3

Slelin, Hon är som min guldfisk! (minnet då). Men hon är underbar ändå! Ärlig tösabid! Resevänner för alltid! <3

Jboo, ååh dig kommer jag verkligen sakna nu när du är iväg, men jag ska försöka komma och hälsa på dig! Du är verkligen galen! Riktigt självständig också, jag gillar de! & en sak till.. fastaste röven ever! :P <3

Anna (SnoppAnna), Min älskade fruga! Du kommer bli den där tanten som kan allt om hela ditt område! ;) Men jag gillar dig för du är ändå så jävla härlig! & verkligen dig själv i alla tillfällen! Dig har man också så jävla roligt med! Du är galen och minst lika sjuk som jag!<3

Zander, Dig är jag väldigt glad att jag funnit! Du gör mig sååå himla glad! Vi måste verkligen börja umgås oftare! För jag saknar dig! <3

Rasmus, mitt kära ex.. Vi har haft våra fighter men trotts allt så gillar jag dig mycket som vän! Du är den enda jag verkligen kan prata med om ALLT. Du betyder mkt för mig fast än jag inte visat de så bra på senaste tiden. Trots att du har svårt för ex ett bra tag så vill jag alltid finnas för dig alltid!<3


Men min mamma & min broder är också rätt bra! hihi! Och sist men absolut inte minst min kära lill sis! Emma DIGG! Hon är också ganska så BÄST<3


Kommentarer
Anonym

Heeej slell.. AAAAAW.. du e ju så söt när du skriver så sött.. :D haha.. jag vill se din klitoris snart ! Pöök

2007-01-24 @ 11:37:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0