Vettig människa 22/1-07

Idag är det ett speciellt datum för Idag mina kära vänner så har jag och Emelie blivit vettiga människor! :) Vi tog det stora steget att ta bort våra lunar! hahaha! Och jag kommer sakna de sååååå mkt! ;) Eller kanske inte...
I morgon ska vi fira min älskade lök, hon blir STOR lök då! Hela 20 år! :)
Ska bli så mysigt!

Snart är det Linköping som gäller för slelin och mig! Vi ska upp och träffa vår dompan vän Kicki! Åååh känns som de va ett år sen man var där, men de e lite mer än en månad sen vi kom hem. Ska bli himla kul att träffa henne iaf :)

Nu ska jag springa och posta lite vettiga papper ;) See ya!
Puss&Pök!


Kommentarer
Janne_Lång_Penis

hihihihihihi

2007-01-24 @ 23:53:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0