Helt underbar. . .

. . . fredagskaratefylla la vi in igår jag och yoyo och lite mardy oxå! Men kommer ni ihåg när vi va hos han axel på fest?! haha OXEL? sajk! Jag är iaf glad att jag lever efter gårdagens bravarder. Jag är inte så smart när jag kommit till min gräns, Yoyo ville äta PEGG när vi kom hem till dom igen efter vår lilla tripp i löberöd för att träffa Louise som nu har kommit hem äntligen! Jag vet inte vad jag skulle göra men jag har Pegg på hela tröjan... Tog ägget ur kokande vatten som ingenting..och krossa de... Lite störd e man allt! "/

Vi lärde till och med en liten främmande flicka hur man skulle stå upp för sig själv, inte låta folk sätta sig på en... Yoyo och jag gjorde upp en jätte fin scen som vi sen körde om och om igen! Lite små pinsamt haha!

Annars va de världens bästa impuls festande! Idag är det lördag igen och jag måste ta det lugnt, ska jobba i morgon faktiskt på KICKS på jägersro center! Hur ska det gå för mig att ens hitta dit, ni som känner mig vet att jag har förmodligen världens sämsta lokalsinne, hittar jag dit så kommer jag inte kunna hitta hem.. PANIK DÅ.. hah! :)

Nä nu är det movie på gång känner jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0