Inlines är. . .

en himla bra träning och kul ! Igår åkte jag och yoyo en sväng. Faktiskt hela vägen till Råby! Blev en massa kuliga foto! (men dom har yoyo). Sen började det regna så vi stack hem till henne och kollade på 10 orsaker att hata dig som gick på 5an! Sen åkte jag till Rasmus von sälfitta! Sjukt sugen på att lägga upp bilden på dig när du ligger på mage med benet uppe! :D Men jag vågar nog inte!
Tror du blir arg då ; )

Idag åkte vi inlines igen! Och några Yo-steps på de så blir de nog träningsvärk i morgon! Lalala Om ca 2 timmar ska jag åka till Malmö och möta Stina! Vi ska till triangeln, sen färga hennes hår och sen ta en liten drink på möllan! Sen ska vi sova i Fin-jos lägenhet! För båda vi jobbar i morgon! Skönt att slippa åka bussen imorgon bitti ju!

TJING TJONG! ÅK INLINES!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0