Nova<3

Susann & jag har varit på nova idag och shoppat loss! Det blev lancômes juicy tubes, Biotherms Eau D´énergi från KICKS så klart, Björn Borg trosor från Spirit, Tjocke tröja + ett svart halsterneck linne från MQ, Vita jeans från Gina tricot. Vet inte vad smyckeaffären heter men det blev örhängen oxå faktiskt!
Ångrar nu att jag inte köpte skorna som jag hittade! Var inte överens med mig själv...Får hugga dem nästa gång! Måste shoppa! GAD, enda lyckan här i livet ; ) "nästan" eller hur Snooze!? : )

P.s Nästa gång tar vi Malmö Susann, för där hittar vi mer att spendera pengar på! : )


Kommentarer
Slelin

Superduper fint

2007-07-26 @ 16:41:16
URL: http://slelin.blogg.se
Anonym

haha ellen! ditt täcke med grodorna, är d inte de grodorna som jeppe i vår klass hade på kalsongerna i ettan:D:D hahaha d ser ut så! vi garva ju som fan åt de...:P

2007-07-27 @ 21:55:09
URL: http://laiiner.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0