Skepsbron/Etage

Festade med Jessiboo och Snooze igår... Började så lugnt här hemma! Sen vidare till skeppsbron! Helt ok : ) Efter de blev det etage.. Och jag glömde inte ta med kameran denna gången!

Hade så himla kul åt någon som lämnat meddelande i röstbrevlådan.
- Hej det är  . . .  Jag söker, rådjuret i Topshop. . . kappan. . Ring mig vid tillfälle. .hej
Och helt jävla seriös var han! hahaha!

Och vissa av er mina kära vänner, blev lite terrade med detta i morse! ; )

Lite pics!

image79 image80
JBoo    -------> Snooze
image81 image82
Me slellen. .  ------->Snoozen
image83 image84
Nerd pics! ----------> Jboo & nerd ; )
image85 image88
Värsta rådjuren!!!! -------> Töser
 
image89 image90
Främling...--------> JBOO : )



Kommentarer
Slelin

Haha ja lite kul va de när man läste de i morse.. :P

2007-07-30 @ 16:46:10
URL: http://slelin.blogg.se
Sanne

naaaw sötnosarna :)

2007-08-07 @ 14:30:45
URL: http://saaane.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0