SNOPPFOLK!

Förstår inte varför det alltid är likadant, Varför kan ingen behandla en som man ska trots att det inte är ngt mer över huvudtaget. Utan då ska man bli otrevlig och nonchalant, och är man inte det ena så är man det andra. Jag tycker inte jag gjort nån grabb ngt dumt sen rasmus, Men ändå är alla så elaka, Varför ska dom vara de?
Det är nog bara R som fortfarande är trevlig mot mig och kan umgås med mig ännu! Och så ska de väl fan vara? Alla andra har verkligen visat sina rätta jag...

<3
 De äkta finns alltid kvar hos en som någonting. . .Resten är fejk!!


Kommentarer
Anonym

haha snopp folk du e rolig...du glömmde ringa mig härom dan..-skulle ni inte festa?!? puss!

2007-07-15 @ 20:18:17
URL: http://laiiner.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0