Spå time!

Kan inte fatta att det redan är dax om en vecka! När jag fick presenten kändes det såå långt borta! 7 månaders vänte-tid! Börjar känna mig lite små nervös nu. Vad kommer jag få reda på. . Vad vet hon som redan hänt mig. . Hur kan hon veta? Ja det är lite små läskigt, men jävligt spännande kan jag tycka! : )
Vill ha sol nu, är ju ledig tills på lördag. Känns piss att vara ledig när det ändå bara är tråk väder. Sverige i ett nötskal ? Bort bort bort.  Jobbar hellre röven av mig tills solen kommer! om den nu kommer. Blir man inte lite små deppig när det inte är sommar när det ska va det? "/


Fick precis ett uppiggande sms från Alex!
"Du vackra kvinna! : ) Vi får inte glömma att komma ihåg varandra! Låt oss skåla för oss.. För männen som har oss, förlorarna som hade oss, och dom lyckliga som vill träffa oss! Du räknas som en av de vackraste bland mina väninnor. Du utvald, skicka detta till dina vackraste vänninor (dvs b la mig), Får du detta tillbaka är du verkligen vacker. Bryter du kedjan är risken att du får slapp hud, rynkor, hängbröst, generande hårväxt innom 10 år. Må bäst!"

Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0