Fint!

Visst är det fint när någon kämpar för en, fast än att man vet att dom bara gör de högst några dar. Men det kan ju kvitta för allt är ju redan förstört ändå & jag är tillbaka i ruta ett efter att verkligen ha tänkt & försökt.
De finaste är nog ändå de som aldrig ger upp. Finns väldigt få sånna. Men jag vet att de finns!

Idag började dagen väldigt fint faktiskt, väcktes av att någon ringde kl 20 över 9 och sa med en mkt glad röst "hej det är jätte fint väder vi måste åka till havet ju!" Mimmi var det. Så vi och lina åkte till Lomma. Solen gick i moln efter nån timmes solande men ändå vi invigde iaf årets beach säsong!
Var dessutom ute och gick med mimmi i morse ca en timme! RIktigt skönt!

Asså kan inte fatta att vi tar studenten om exakt 1 vecka! Efter det blir det Öland "igen" Det är nog det roligaste man kan göra i sverige på midsommar iaf! :)

Men sen får det verkligen vara slut på det här med sverige & alla,,, ja, falskheter. Allt står mig upp i halsen. Jag förstår verkligen vissa som alltid sagt de... & deras känsla. De som känner som jag, att sverige är booooring och är trött på de flesta och känner de gjort det mesta kan väl hänga med mig till USA ist?

Har ändå blivit biten i foten av en höna idag! Är inte det ett tecken på att gud vill mig illa? haha!

Till sist, nått fint. Denna bilden blir jag glad av. Den är bara så fin med ljuset. Änglar tänker ja på.

image47
Ania och Slelin. . .


Kommentarer
trogen läsare

Gissa vem som e i USA??! haha, keep up the good work with the bibel.

2007-06-10 @ 03:13:06
Slelin

Du är en ängel ellen! :D

2007-06-10 @ 14:47:08
URL: http://slelin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0