I MADE IT!

I morgon är det äntligen dax för första början av det hela, förstår inte hur jag ska våga men har jag väl bestämt mig för något så gör jag det. Och detta har man ju funderat på länge nu så nu är det fan dax! Snooze ska följa med mig som tur är! Min egna snigel!

Helt sanslöst att jag lyckades denna helgen iaf, med min whity helg... Trodde aldrig det om mig själv! Ska köra samma mål nästa helg!
Haha, hände en himla märklig sak både fre & lör. Helt ärligt så förstår jag inte varför han ringer mig fortfarande! Vem är det som gör bort sig egentligen genom att ge sin kompis telefonen för att skälla ut mig... Ah de där pojkarna i eslövstrakterna har nog något gemensamt. Märkliga som få! ;) Eller vad säger du Frugan?

Jag borde sova! Fast lite oboy hade inte suttit fel! För det är
göttsligt! (henke har smittat mig).

AJA SEE YA!


image69 
Haha ser det inte ut som jag bölar ? Märkligt att de kunde bli så..

If I could be sweet
I know I've been a real bad girl
I didn'n mean for you to get hurt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0