THE SLELIN COUSIN! :)

She made it! Så glad för hennes skull! :)
I morgon ska jag fixa en liten sak till dig :)
För då ska vi åka inlines finally... Eller ja, bara om det är fint väder iof :) Men grus möget är iaf borta på de flesta ställen nu!
Det luktar INLINES SÄSONG!

image70 
Här är My slelin cousin! Fabio says "aaaah, your'e the slelin COUSIN!" ;)



Jag är inte den som är den, jag är den andra
 Vi har försökt vara vänner med varandra,
Jag sa väl att jag ringer dig när jag har tid
De handlar om mer än bara vi
om man har ett liv, vilket jag råkar ha
Jag pallar inte bråka idag
För jag sitter i studion
vet inte riktigt när jag kommer hem men är det så viktigt
Kärlek på riktigt är en börda,
 men jag lovar jag kommer hem innan lördag
Det e känslor som får en att vilja mörda
Att en tar emot den andra servar!
Det e en härva nedsänkt i en sörja, så mkt mer än vi tänkt i början
För känslosamma saker som dett måste hanteras på
Ett delikat maner annas kanske det rinner flera år
Innan vi inser hur det borde va
Inget problem vi stöter på e för stor o klara av, för stor o klara av...
...
Jag trodde de skulle bli bättre nu men situationen har försämrats avsevärt
Du vet att jag vist förstår att en av oss måste gå!
Jag trodde enda kravet var att bli kär
men relationshantering blir maktbegär
O jag vet att kopplingen har lossnat så
Jag tror att en av oss måste gå!
image72


Kommentarer
Slelin

Aww du är bara Bäst gumms! :D

2007-03-31 @ 10:16:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0