Maj!

Redan maj!!! Fasen vad tiden går! Ännu ett steg närmre de roliga! =)
Tror att mina fest nerver är på väg ut!  Annars är väl allt som innan tror jag. De som går utför är inget jag kommer sakna! Det man inte vill misslyckas med, misslyckas man inte med! Det man inte vill göra sig av med, gör man inte sig av med!


Hur visar man för en människa att man uppskattar den? Asså riktigt riktigt riktigt mycket!
Ingen annan hade gjort som du gjorde igår och alla andra ggr.. Du är verkligen min bästaste bästa vän Rasmus! Trodde aldrig de skulle kunna bli så hä bra mellan oss! Nu förstår jag att jag visst kan ha fel ibland ; )


*<=o) GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ZÄÄÄNDER!  (o=>*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0