Sånt flyt!

Kan man lätt säga att jag har... Men en dag måste det hela vända! iiih, om man inte redan haft sjukt mkt otur. "/
I morse när jag körde in till skolan så glömde jag att det var 30 förbi skolan, men höll ändå bara 40 typ... Helt plötsligt ser jag en mörkblå sak på trottoaren... GAH! Hallå Schnyten! Men antar att dom mätte någon annans hastighet så dom hann inte mig. FLYT eller? Jag höll på att kissa i byxan iaf.
Och de känns som man bara glidit igenom skolan och ändå fått hyfsade betyg, endel förtjänar man kanske inte ens... Nä fy fan sånt flyt jag har! :) Till och med börjar det kännas som man har lite flyt med boysen oxå!


Assåååå ååh de e snart mina vänner!!!! Snart åker vi ifrån trollsjön min köra lök, i en häftig car! :) Och aldrig mer sallius/berga igen! Sååå fruktansvärt skönt! 
Men har ändå lite ångest, mest för att jag inte helt har bestämmt vad jag ska göra...
Men det löser sig säger timbak.... Man får ta det lugnt ibland.... ;)

Ka-kaa... nu måste jag ta hand om min kattjävel! Han är mega skitig, måste duscha! :) Han ser så himla rolig ut efteråt.... Men han gillar de... :)

Bästa kommentar sen helgen: "Varenda kille som tittar på dig får dig!!!".
Haha, va?! Alla utom du då? tänkte jag... Lite humor faktiskt, kan jag tycka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0