Uppdatering av bibeln nu då! ;)

Äntligen eller?
Länge sen jag skrev nått ointressant här nu. Har haft fullt upp. Kicki klick var här förra helgen & det var mega skoj! :) Var i Malmö & festa till det.
Ingen praktik idag, ganska skönt men fan det är bara 2 gånger kvar :( De har nästan blivit som mitt hem! Känner ju inte ens att där luktar jätte mkt parfym längre. Haha! Har sjukt kul där, när rätt personer jobbar :)

Kan det inte bara bli riktigt varmt nu så man kan få sola och bada? Den rätta Juicy-överdelen kom faktiskt nu i veckan! ÄNTLIGEN! Den e så fiiin! :) Så de känns som de kommer bli extra roligt att ligga på stranden nu när man kan ha på sig vad man vill! Ist för att bara ha ett visst urval!
image50image51
Mmh, min Juicy!


Nä nu ska jag köra och handla inför kvällens intag! *<:o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0