Fasen silken galen kväll!

Choklad med Joanna och Alex blev det igår! Alla andra banga ur! Men vi hade iaf AS kul! :-) Jag var Maria Värner hela natten! Redaktör på sydsvenskans nya sidor in på underlivet! Vill ha bilderna sen Joääään! Shakade hela natten lång och flippa ut totalt på stationen och tåget hem. Är man övertrött kan allt hända. Haha en gubbe på stationen som kände till storgatan i Hörby! Tillslut skratta vi så vi grät, åt nästan ingenting! Stackars killar som fick sitta och lyssna på mina valser! haha! Jag hade blivit rädd om jag var dom.. Han ena liknade Stifler! hahaha! Han ville ha med mig hem.. Han va nog allt en liten stifmighster!

Gårdagens Bästa!

-Asså antingen är du psykiskt störd, eller är du bara en grymm skådis!

-Asså du är ju hel muppig! haha!

Jag bröt ihop i as garv! ;-)

Fuck, måste klacka om mina stövlar... Varför åkte jag på skridskobanan i malmö i natt? Helt ner slitna! haha! Men ALEX, vi måste dit och åka sen!!! Så nu ska ja se om jag kan somna igen! Hoppas de, för jag är as trött!
Over and out!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0