Helg uppdatering!

Nu har de gått en helg till.. Fan va tiden den går.. Hinner inte med!
Men helgen har iaf varit nice trots work as usual! I fredags var jag ute med Kicks brudarna! Blev Big bowl med käk + bowling! Jag trodde jag var lide duktig eftersom jag fick 5 poäng mindre än vinnaren! Men jag fick ju bara 80 poäng vilket tydligen var värdelöst! hahaha! Asså snacka om att där stod en riktig slellen som checka legg på folk! Ladies vi måste dit! ;-) Lördagen var oxå helt okey! Jag var i höör med Linorna och rebecka på home-fest.. Kunde ju blivit lite bättre men ändå kul att umgås med er! :-) Jag säger bara STROKE!!!! hahaha!

Idag är jag ledig, och jag har nyss käkat frulle! För jävla skönt att sova ut måste jag säga och i min egna säng!

Good luck åt Stina idag! :-D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0