Helgen :-)

...blev väldans bra trots jobb fre-sön! Fredagen tillbringade jag med Alex och x-box! Sen kom emelie oxå :-) Lördan blev de lite gille i höör hos Emma! Hade faktiskt väldans kul! Sjukt kul att Annica oxå följde med, typ hundra år sen jag festa med dig. Jag och Alex var med om något sjukt sen när vi åkte in till eslöv en sväng medan dom andra drog till malmö... Fan att jag skulle jobba dan efter, för malmö är bäst :-) Hur som helst Vi kom hem rikare än vad vi var när vi drog... :-)

Alex yrar i  nattmössan på morgonen:
A: Matilda min unge, hon bara ramla rakt ner i marken med näsan och munnen bara BOOOOING!

Lite pictures:-)
image107
Viii :-)

image108
nerdpic!

image109
Var är ragnar ?!

image110
Vad gör ni? :-P

image111
Låååång burk va?!

image112
Ego pic by Annica!



Kommentarer
Alex

Ahaahaaaa yr eller vad ? ;)

2007-10-22 @ 22:27:14
URL: http://alexandrahedin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0