Helgen bara flög förbi!

Jobb jobb jobb! Så kan de va! Jag har blivit en vuxen som slutat hålla på med alkohol, bra eller anus? Var med på förfest i lördags innan jägers iaf, sen skjutsa jag några godingar dit & efter de, hem till sängen... ;-)

Stjäler en Slelin här!

Dagens (fast i lördags):
Slellen: Jag är tejplös nu, känns som tejpen var en del av mig!
Yoyo: Du och tejpen har blitt ett!
Slellen: Jaa, jag känner mig helt naken!

(lite senare)
Jag har fått skott-i-råttan! (Måste ha rätt tonläge i de hela för de ska låte bra!)

(ännu senare)

Någon: Jaha hur trivs du nu i huset då?
Yoyo: Jo bättre nu för vi har köpt en byrå igår!
Slellen:Hahaha!

image103
Jag & Jboo!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0