Klittan strejka!!

Tro det eller ej gott folk, men idag har det nog varit den sjukaste dagen på länge! Började bra men ja, man kan väl säga att den slutade bra oxå men där i mellan... Fy fan! ;-)
Kör från Malmö till Höör, kommer på att jag låst in min plånbok på kicks. Träffar flickorna hos Carolina. Jag och Susann kör direkt för att köpa cigg. När Snooze kommer ut från affären igen och jag ska starta bilen, DÅ JÄVLAR startar den inte! GAD tänkte jag. Vi gjorde allt vi kunde, till och med fick vi en securitas vakt att springa med snooze för att putta igång fan skapet. Inte gick de. Stackars securitas kille, blev ju helt anfådd! Tillslut kom Snooze kära fader och sedan Jimmy så dom bogsera klittan och då jävlar i de fick hon upp farten och startade igen! Så nu får hon stå och vila lite på norr och jag får köra en stor klumpig volvo så länge. Inte the same alls... Klittan är min kärlek ju! ;-)

Var iaf trevligt att umgås med er töser en stund i kväll :-)


Kommentarer
Alex

haha vilken hektisk morgon:P vi får ses i veckan tycker jag allt:D

2007-10-14 @ 18:41:59
URL: http://alexandrahedin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0