Alla drar. . .

Alla bara drar känns det som. . "/ Och kvar sitter man och fastnar mer och mer. Borde egentligen dragit från första början. Innan de dök upp saker man inte kan lämna, som jobb och utbildningar.
Jboo har dratt, Emelie drar snart till luxemburg, och Emma drar till USA. Känner ändå lite ångest över att man sitter kvar här och väntar in kylan?! Jag måste dra utomlands innan jag börjar skolan helt enkelt. Det håller inte!  De underlättar Höst / Vinter depressionerna oxå om man drar till värmen mitt i kylan. Vem följer med mig?



Kommentarer
Ursula

Skolan är underbar! Riktigt kul o gå där ska du veta :) verkligen något att spendera pengarna på :)

2007-09-13 @ 18:10:47
URL: http://inexpressible.blogg.se
STINA

AAAH ! Du vet hur mkt jag vill följa med.. GOS i wish i was rich!! MOOOOA

2007-09-17 @ 11:00:03
STINA

AAAH ! Du vet hur mkt jag vill följa med.. GOS i wish i was rich!! MOOOOA

2007-09-17 @ 11:00:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0