HÖST!

Nu e de höst! Och detta ska bli den bästa hösten någonsin!
Helgen var hur bra som helst, trots jobb! I fredags firade vi Lina min barfis 20-årsdag i K-stad! Fatta baren var billig! En cider 25:- och vilken drink som helst 49:-
Lördag blev det björka loge. Jag hade sjukt kul måste jag säga! Träffade mycket trevligt folk! Och det bästa av allt, Jessiboo hade kommit hem igen, så synd jag inte var hemma när du skulle överaska mig! :-)
Efter logen fick jag hem och natta frugan, sen stack jag på äventyr! Jag skrämde katten! ;-)

Har ni sett Nattliv? När stackars tjejen spyr i direktsändning! Kan inte fatta att hon är så strong och bara får till allt så bra igen! Cred för de!

Till nått helt annat...
Han var länge min allra bästa vän, jag kunde berätta såå mkt för honom. Och han hjälpte mig genom saker som var jobbigt. Vi trivdes med varandra, kunde umgås och ha hur kul som helst utan att vi var tsm.
Nu kan jag inte ens tänka att det har varit så, kan inte ens tänka längre tillbaka att en gång älskade vi varandra sky högt! Var tog den gamla Rasmus vägen? Jag känner inte dig längre! Du har blivit helt förstörd! :-/

Människor kommer, människor går! Man väljer vilka man vill stanna hos föralltid.
Jag stannar verkligen inte hos en sån som dig. Hoppas den du verkligen är kommer tillbaka en dag.



Kommentarer
Linis

LN! ja nu e hösten här =) vi får se till att den blir bra för oss båda! saknar dig crown hjort! längesen nu!får inte bli så igen=( ring mig en dag =) jag är ofta ledig . Pussss sne björnen!

2007-09-27 @ 21:29:49
URL: http://laiiner.blogg.se
jooana

hahaha vid stockarna :P men ja jag ska kolla upp d, lika bra=)

2007-09-28 @ 17:05:37
URL: http://yooa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0