Livet blir inte alltid som man tänkt sig! :-)

Tänk vad allt förändras & vad kul det är att ha en blogg att se tillbaka i :-)
Förr var jag praktikanten på Kicks som fick göra de uppgifter folk gav mig, nu är det jag som kan hitta på saker till praktikanterna och gud vad man känner igen sig...
Ingen koll på nånting i början ju! Det är då man förstår att man lärt sig mycket!

Var säker på att jag aldrig skulle få jobba, oj då, nu e de plötsligt fullt upp med jobb hela tiden! I flera flera år har jag sagt: Jag ska bli polis! Inget annat! Nu börjar jag min Make up artist utbildning den 7e januari (min 20-årsdag) på Make up Institute i Malmö.

Alltid har jag sagt: Jag hatar Malmö.. Men nu, Ge mig en lägenhet i Malmö!
Förr var det självklart att mysa med Rasmus, Nu kan jag inte förstå det.
Förr var jag bil-lös, men plötsligt dök min klitoris-bil upp en bakfull lördag morgon i februari om jag mins rätt!
Förr var det 75D & DD som gällde, vips så blev de C.
Förr var jag Slellen, Men.. Fortfarande Slellen :-)

Förr trodde jag aldrig att något skulle ordna upp sig utan allt skulle bara bli värre, men nu står jag mitt i de goda och ser tillbaka på att ha mått som en psykiskt misshandlad till en prinsessa!
Jaa, jag mår faktiskt som en prinsessa! :-)

Ni som tror att saker aldrig någonsin ska bli bättre, Jag lovar att ni har helt fel. Allt kan alltid bli bättre. När man minst anar det så ordnar allt sig! Visst att man kanske får kämpa lite själv oxå! Men så är det ju alltid :-)

Saknar Jessiboo! & min Pök Lök! Hoppas ni har det kul!
Emma, Enjoy USA din jävel! ;-) Tänk i morgon denna tiden är du på andra sidan atlanten & gör något annorlunda!


Kommentarer
AD

Fan va härligt att läsa att du är så glad :D

2007-09-19 @ 09:14:23
URL: http://ads.blogg.se
Slelin

Ja verkligen riktigt kul att läsa.. :D
Och det som gör mig glad är att du fortfarande är min Slellen :D

2007-09-19 @ 19:30:47
URL: http://slelin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0