Varning för Shopping narkomaner!

Idag har Snooze, mamma och jag varit på Nova... Givetvis blev de lite stuffs idag igen! Det viktigaste, Present till Lina & Stina! DONE! :-) Har ju lite tid till på mig att fixa stinas för den blev bara halv idag! Och måste fixa nått till Mimmi oxå! Köpte två st svarta långa tröjor på HM, den ena har två små fickor på sig. Den andra är rätt vanlig. Blev ett par gråa strumpbrallor oxå haha och lite till trosor.. Fint är det! :-) Vet inte om jag glömde nått nu.
Snooze och mamma shoppa också loss endel.

Fick ändå mamma till att köpa Kenzo amor parfymen! En av mina favoriter! :-)

Ooh, kan kan man köpa en jeans kjol för 900 spänn?
Jag och Emelie drägglade lite på en igår i Malmö iaf!
Hitta iaf lite annat kul förutom kjolen.. bla stövlar med lagom klack och jeans!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0