Hur bra är du?!

Jag känner mig iaf som en jätte bra människa idag. Simmat 1 timme med Lina! Handlat mat med Eda, till och med så har jag lagat mat! Vilket är det VÄRSTA jag vet. Finns inget tråkigare. Har även sminkat Anna, gått en promenad. Och nu sitter jag här. Mindre bra kanske. Men snart sova som gäller. Pratar med den här grabben som jag träffade på i Thailand. Bra träning, jag lär mig nog nått nytt ord varje dag faktikst. Gud vad nördig jag lät där. haha! Men jag måste verkligen träna upp min engelska.

Stina. . . ons, tors, fre sen är det fan o mig lördag! :-)
Känner mig kär bara jag tänker på det!
Succé!


Kommentarer
Stina

haha!! =)

2008-04-23 @ 09:13:31
URL: http://stajners.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0