Idag är DAGEN!

Med stort D. Som jag gått och längtat efter i en hel vecka! Love it. Måste bara ta reda på vad jag ska ha på mig. Alltid samma sak. Man har hela garderoben full av kläder men ändå har man inget. Men tror jag vet ändå. Mitt största bekymmer är nog skor. Alla skor duger ju faktiskt inte till Stinas & mina maniac-moves ;-)

Gårdagens bästa!
Emma och jag glodde sex and the city hela kvällen. När det började dra ihop sig säger hon: Vi går ut och ställer bak min cykel på baksidan nu innan vi inte pallar. Och när vi väl går ut så står där ingen cykel. Den minen Emma fick, asså den skulle filmas! Då kom jag på att hon hade ju åkt med mig hem till mig. SÅ hon hade ju ingen cykel med sig. Där stod hon helt förtvivlad och trodde hennes cykel blivit snodd. Hahahah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0