Lördag/Slagthuset!

Efter att äntligen ha gjort mig i ordning och fått sladdar till min fitt-bil (som hade laddat ur sig efter 2 veckors stilla stående) så körde jag mot Malmö! Träffa Stina så klart. Vi stack ner och mötte Lina & Björn mf på big bowl. Drack nån cider. Därefter hem till S igen för att svepa några cider till. Klockan började bli mkt och det var kaos överallt så jag och S drog till slagt. Längesen jag hade så jävla roligt! Ler med hela mitt huvud bara jag tänker på denna kväll! :-) Gled in i baren direkt, och vem får jag syn på?? JO, Zander! Jag blev så förvånad & glad! Blev även jäkligt snopen när jag upptäckte att Freddy oxå stod där! Haha Tjena! Kom i säng vid 5 tiden och kl 10 i morse ringde kicks och fråga om jag kunde komma och jobba. Självklart gjorde jag de! Nu är jag trött.. så godnatt!

Jag vill ha en repris!


Kommentarer
Anna

Låter som en lyckad kväll gumms.. :)

2008-04-14 @ 07:13:39
URL: http://www.f860203.blogg.se
Stina

vi ska ha en repris!

2008-04-16 @ 11:31:25
URL: http://stajners.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0