NU är jag arg!

Glömt mitt halsband i solairet. Fick de när jag fyllde 18 av fam wigg. Avreagera mig lite här då! HOPPAS DU SOM HAR MITT HALSBAND TYCKER DET ÄR JÄVLIGT FINT! Gå du runt och bär min döda hud i de svettiga halsbandet! Från och med nu, när jag fyller år... GE MIG ALDRIG SMYCKEN, fixar ju inte att ha kvar dom ändå. Lika dant med mitt armband jag fick när jag fyllde 20! Försvann bara efter nån vecka!

Så om ni ser eller hör någon snacka om ett halsband i solariet så är det MITT!
Smäll dom på käften från mig oxå!
TACK!

Om ni undrar vilket det är så är det de som sitter på mig på nästan alla bilder här! Denna dagen är nog mest bara otur. Bäst jag lägger mig under täcket. Nu har jag haft min otur så då kan jag bara inte ha nån otur ihelgen iaf. De e ju bra! kanske...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0