Slagt, Mys & Grill!

Hade ännu en hel skön kväll i Malmö igår. Förutom att jag inte kunde sminka mig. Ingenting gick som jag ville, men uppenbarligen gjorde de inte något ;-) Efter några cider var det dax för förfest hos Stinas broder som var lagom berusad! haha!  Därefter hem om Stina en sväng. Och alla vet ju vad som väntade oss. Slagt så klart! Jag hade mega kul. Träffade ett litet gäng Malmö-grabbsingar men efter som mitt minne sitter i förhuden kommer jag bara ihåg vad 2 av dom hette :-/ Dåligt av mig. Slutade med att vi skulle på efterfest. Men vi blev bara två! haha! Stina var så trött så hon drog sig mot sängen medan vi stack till BK och handlade käk. Lycklig Stina blev i morse när jag sa att hennes burgare låg i kylen :-) Det var ett STORT mjau på de! Idag blev de sova för min del, var inte människa när Stina vaknade. Senare kom Christina och vi satte oss på bakgården och grillade. Sjukt nice ändå!

Dagens bästa!
NÄ MEN, Roy-Arne är du ute på gatan?? Vad gör du där??



Kommentarer
Anonym

Haha! STORT MJAU va de fan.. första tanken - Var e ELLEN ?! OCH MIN MAAAT ?! hahahahahaa så trött i huvudet

2008-04-27 @ 22:08:14
Dazed

hhahaha, ja va väl inte bränd **

2008-04-28 @ 09:00:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0