Jeg = så syk!

Denna helgen var nog den mest plågsamma på länge, men endå en av de bästa! Firade min lilla "sis" 18 årsdag i fredags. Vilket slutade med en lagom stabil fylla för dem flesta! ;-) Upp för att jobba dagen därpå. Kunde somnat stående, men det gick ändå bra som tur var! Gick hem och deckade på stinas golv! Alla låg och sov sjukt hårt! Vaknade till och Christina fick ett ryck! "Ska vi möblera om?" Jag var inte svår så vi fixade i ordning så nu har vi ett mysigt kök samt plats för min säng! Ca 00.00 blev det mys middag med Stina, Christina och Mange! Och efter lite beslutsångest gav jag mig in i ännu en (nästan) sömnlös natt! Livsfarligt! ;-) OM jag ska sova nu! RÄTT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0