Million dollar baby!

Happ, då sitter jag här snart redo för min sköna säng! I morgon är en sån dag, som jag har längtat efter! Jag är ledig! WOHO! :-) Ska köpa mig lite dollar då tänkte jag. Bäst att göra de nu innan den stiger igen kanske? Känns inte som jag ska någonstans! Men de ska jag ju! Är väldigt glad över att min resa inte är något problem för mitt nya jobb!
Idag har jag fått en present från mina kicks-babes! Ett mkt fint silver halsband! Så nu kommer dom följa med mig varje dag i livet! :-) (Om jag inte tappar det eller tar i sönder det) Vilket jag är väldigt duktig på!
Ska visa en bild på de vid ett senare tillfälle!
Sov gott!


Kommentarer
Hanna

Har du fått nytt jobb? Så du jobbar inte längre på Kicks som det står under din presentation? Fin blogg förresten :)

2008-08-20 @ 23:27:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0