Om jag är nattmänniska?!

Somnar nästan aldrig innan 01.00 fast än jag kan va hur trött som helst. Hade velat va en av de människor som kan somna varje kväll vid 22! Tror det fattas ro i kroppen! Men nu börjar allt ordna upp sig inför flytten mot parkernas stad! Har gått igenom hela garderoben igår och varför har man så svårt för att slänga saker man vet att man aldrig mer kommer använda!? Måste vara ett typiskt kvinno-fenomen! Fick ta mig i kragen hur många ggr som helst för att inse att jag aldrig mer kommer använda kläderna! Ja ni har säkert alla been there and done that :-) Men ändå, jag fattar inte vad det är som gör att man håller kvar vissa saker rent för länge. Bara släng skitet. Köp en ny!
Det är ju inte så att det är ovärderligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0