Slelin & Tinnas 20 årsfest!

Hade en riktigt trevlig kväll igår! Var lite negativ innan jag kom dit. Men jag var inte på g för krök. Men efter några glas vin och några snappsvisor så kom suget. Mycket skratt, gött käk, sång, och trevligt sällskap! Tyvärr har jag inte några bilder. Ska ordna sen! Jag och Nats skulle ta sista tåget till Malmö, men biljettautomaten fitta sig. Cashen bara kom ut igen. Men jag lyckades få ut en biljett. men tåget bara körde fast dom fråga om vi skulle med! Och dom såg ju att det krångla! Jävla idioter! Johan ryckte in och körde Nats till Lund och mig till Malmö! Mycket tacksam för det. För jag hade aldrig orkat vakna någon annan stanns idag. Ett under att jag pallar blogga. sov inte förrän 7 i morse man fick ju vara snäll och hjälpa en nyckel-lös pojke. Ibland kan jag vara snäll. Nu ska jag slänga mig i badet sen se nån film. Joina? :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0