Hemsk men hysteriskt kul!

Den här historian är sann, och det är ingenting att skratta åt egentligen men hela situationen var så sjuk. Den blev så hysteriskt rolig i efterhand. Jag och mate stod utanför bolagret då vi fick syn på en blind kvinna som verkligen har maratonlopp eller  nått. Hon gick så fort så man blev rent nervös. Svinga med blind käppen. Krascha rakt in i en cyckel och en stolpe.Shit tänkte vi, hon får ju gå saktare. Hon måste va nyblind! Hon fortsätter sin raska promenad rakt in på gågatan där det strömmar folk i julrusning. Vi tänkte shit hon kommer springa in i väggen. Sväng, sväng, sväng för fan! Där står vi med hakorna i marken och när hon var sisådär 2 meter från väggen kommer en kille gåendes inne i sin egna värld och han bara precis går rakt in i den blinda kvinnan och käppen den knäcks i 3 delar! HELIGA SKIT MATE, det här händer inte. Medan vi stod i chocktillstånd följer killen henne dit hon ska. Stackar kvinna måste fixa  ny käpp nu. Efter en stund kunde vi inte sluta skratta, det såg ju såå himla roligt ut. Så typiskt!

Och dagens bästa kommentar efter mate bloggat om historian i sin blogg..
Mate: Shit mate, tänk om hon läser det här!
Jag: hahaha ja men ofta!
Båda: HAHAHA!!!

Och det roliga var att hon var fullt seriös när hon sa det. Vi skratta så vi grät. och JA jag vet det är inte kul alls. Tycker så klart jätte synd om kvinnan. Men det är den där sjuka humorn som slår in en svätt. Biktar mig i morgon. Förlåt gud!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0